eDesk

Tutto Insieme ora!

I ticket di assistenza clienti vengono abbinati ai dati ordini di tutto ciò che vendi - tutto unificato in un semplice sistema che il tuo team adorerà

Set up your account, pick a plan later

Team
Drive up productivity for
full-time support agents
 
-
/mo

per agent
billed annually

or - billed monthly

  • Team features include…
  • Auto-responder
  • Unlimited rules
  • @mentions
  • Custom fields
  • Custom SLAs
  • Merge tickets
  • Internal notes
  • Phone support
See all features
Enterprise
Scale customer service
operations and visibility
 
-
/mo

per agent
billed annually

or - billed monthly

  • All Professional features and…
  • Chat included free
  • CSAT measurement
  • Enterprise reporting
  • Collaboration users
  • API access
  • Service level guarantee
  • 99.9% uptime SLA
See all features

Boost performance with add-ons

eDesk’s add-ons can help engage customers during the full lifecycle of the purchasing process

Chat

Make it super easy for your customers to engage with you by providing chat directly on your website.

  • Integrated with eDesk's ticket system
  • Customizable content & appearance
  • Set up prompts to funnel queries
  • Extensive reporting
$
25
/mo
per user, billed annually

Feedback

Rank higher and sell more with automated requests for product reviews and seller feedback—on Amazon, eBay and Google.

  • 100% Amazon compliant
  • Comes with tried and tested templates
  • Integrated with ticketing for higher engagement and ROI
$
49
/mo
per account, billed annually

Available as a standalone product
No eDesk subscription required
No credit card required

Knowledgebase

Let customers help themselves and reduce support ticket volume 24/7, even when your team isn’t available.

  • Integrated with eDesk’s ticket system
  • Provide help 24/7
  • Save time by inserting relevant help files into ticket responses
$
89
/mo
per account, billed annually

Compare eDesk plans and features

Learn more about eDesk’s many features and the differences between each plan.

Ticket allowance Team Professional Enterprise
Support tickets Unlimited tickets Unlimited tickets Unlimited tickets
Channels and marketplaces Team Professional Enterprise
Unlimited webstores
Unlimited marketplaces
Unlimited email channels
Unlimited social channels
eCommerce hub Team Professional Enterprise
Track sales performance
Drill into channel performance
View all order details
eCommerce ticket management Team Professional Enterprise
Centralised inbox
Business hours
Auto-matched order details
Custom fields
Custom SLAs
Merge tickets
Identified pre-sales opportunities
AI-powered responses
Auto-translate
Smart tools Team Professional Enterprise
Unlimited templates
Unlimited snippets
Unlimited tags
Unlimited rules
Auto-responder
Team management Team Professional Enterprise
Standard roles
Custom roles
Collision detection
@mentions
Internal notes
Team Dashboard
Enterprise accelerators Team Professional Enterprise
Management Dashboard
CSAT measurement
Enterprise reporting
API access
Support and account management Team Professional Enterprise
Online help guide
Support channels Phone, chat, email Phone, chat, email Phone, chat, email
Support availability 7 × 5 24 × 7 24 × 7
Assisted onboarding
Service level guarantee

Free until the end of September
Five minute setup • No credit card required.

FAQ sul listino prezzi

Cos'è un helpdesk per eCommerce?

eDesk si integra con qualsiasi marketplace, negozio online e canale social, in modo che possa gestire vendite e supporto, tutto in unico posto. Inseriamo dettagli ordini e clienti proprio di fronte a te, in modo poter vendere di più e soddisfare i clienti con risposte più veloci e personalizzate.

Come funziona la prova gratis?

Durante il periodo di prova di eDesk ottieni accesso a tutte le funzionalità per 14 giorni. In ogni momento della prova, puoi scegliere un piano e pagare con carta di credito all'interno del tuo account.

Sono presenti dei pacchetti aggiuntivi?

Sì. Il "pro-pack" include integrazione API, traduzione automatica, chat, report aziendali. Per maggiori informazioni sul pro-pack contatta il reparto vendite.

Cosa succede ai miei dati al termine del periodo di prova?

Una volta terminato il periodo di prova, dati e configurazione restano intatti. Puoi accedere e selezionare un piano da acquistare per ottenere di nuovo l'accesso.

Quanto durano i contratti?

Puoi pagare mensilmente o annualmente. Nei contratti mensili, puoi interrompere, migliorare o ridurre il piano scelto quando vuoi.

Quali sconti sono disponibili?

Offriamo un prezzo scontato per abbonamenti annuali. Scegli "pagamento annuale" sopra per visualizzare lo sconto annuale.

Posso provare eDesk, Repricer e Feedback tutti insieme?

Sì. Puoi provare tutti i 3 prodotti individualmente.

Scelto da migliaia di venditori online grandi e piccoli

xSellco ci piace perché ci fa risparmiare un sacco di tempo. Abbiamo ridotto i tempi medi di risposta ai clienti dell'84%.
Non potremmo avere un'attività così solida oggi senza xSellco. Grandi marchi come Nike, Under Armour e Converse hanno fiducia che possiamo rappresentare bene i loro brand.
Consigliamo vivamente eDesk. Ti permette di avere una panoramica centralizzata di ogni aspetto delle prestazioni del team e ti consente di pianificare e programmare per i picchi di stagione.
xSellco ha rappresentato una delle decisioni più essenziali che abbiamo preso per il servizio clienti e l'assistenza è stata assolutamente fantastica dal primo giorno a oggi.

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